از زمین به عرش

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت از زمین به عرش


سپاهان درب
نماینده ویژه پاپ وارد تهران شد
نبرد سنگین با داعش در جنوب شرق الرقه
تصویب توزیع مواد‌مخدر دولتی در‌کمیسیون‌قضایی

۲۶۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

محمود مشحون دیگر رئیسی است که با ۷۶ سال سن، سکان دار فدراسیون بسکتبال است. مشحون 2 خرداد 1394 رئیس فدراسیون شد و دو سال دیگر دوران ریاستش به پایان می‌رسد.

طبق قراردادی که میان اسپانسر سرخابی‌ها و صداوسیما بسته شد، 50 درصد سود حاصل از دربی هشتاد و پنج در آلمان به حساب سازمان صداوسیما خواهد رفت!

یادکردی از شهید جاویدالاثر «غلامحسین دیمی» به بهانه ی بازگشتش پس از 35 سال

موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد که به دلیل نقص فنی بوجود آمده، تعیین تکلیف حساب های مشترک تعاونی منحله فرشتگان به زمان دیگری موکول شده است.

در زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عابدینی هم با آجرلو هم با تاج و هم با عزیزی خادم می‌نشست و به هر سه نفر تلویحا می‌گفت که به شما برای رئیس شدن در فدراسیون فوتبال کمک می‌کنم ‌

حاجی رضا شاکرمی، دادستان مرکز استان البرز ، خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی برآزار کودک 7 ساله کرجی بوسیله ناپدری را تکذیب کرد.

در پایان معاملات بازار آزاد روز سه شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 9 ریال نسبت به روز دوشنبه، به طور میانگین به قیمت 37 هزار و 719 ریال فروخته شد. هر یورو نیز با افزایش 32 ریال همراه بود و در پایان روز به رقم فروش 43 هزار و 273 ریال رسید. همچنین هر درهم امارات در بازار آزاد، 10 هزار و 378 ریال قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، 2 ریال گران تر فروخته شد.

با اینکه ۳۰ سال مربی‌گری کرده‌ام اما هنوز سعی می‌کنم بیشتر بدانم و یاد بگیرم و حتی خودم را تغییر دهم. من به کریمی اعتماد دارم

اسپانسر مشترک سرخابی ها به عنوان مسئول برگزاری این بازی، برای اخذ ویزای شینگن بیش از ۹۰ نفر اقدام کرده بود. تبعات مالی لغو دربی آلمان گریبانگیر دو باشگاه و اسپانسر آنها خواهد شد و این داستان همچنان ادامه دارد.

طبق یک نظرسنجی که جامعه آماری آن بیش از ۹۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین بوده‌اند مشخص شد از بین تیم اقتصادی دولت طیب نیا و حجتی موفق‌ترین و سیف و نعمت زاده بدترین اعضای تیم اقتصادی دولت هستند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/